Saturday, August 20, 2011

Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com


assalamualaikum~

hai all. ari ni join give away pulak. haih. ni pon sebab di tag oleh cik nabilah azmi .asyik join benda benda gini je kan. hehe.
dah kering idea agaknye..tapi tak jugak. aku ad banyak benda nak tulis.tp xde kesempatan. so joinlah givewaya ni.

menarikkan. teringgin jugak nak dapatkan benda ni. :)
hopefully luck aku baek. ^^

aku tag

fana

ayuni

&

adila


aku saja tag korang. hehe.tak nak join pon xpe. tiada paksaan di sini. :)

peace.

4 comments:

fanna said...

sayakah itu???

ezza syahida said...

hola. haha

AJ said...

thanks join...

adakah anda salah seorang pemenangnya?keputusannya telah diumumkan di sini :

http://www.eyriqazz.com/2011/08/pemenang-give-away-duit-syilling.html

ezza syahida said...

aww.kena p terjah. thx. :)