Sunday, August 7, 2011

memories is beautiful.

assalamualaikum~

title maw ada unsur unsur gedik sikit ya. :p
ahah!

ada satu malam tu dalam minggu ni jugak, aku mimpikan kawan kawan sekolah rendah! saya ulang, sekolah rendah ya. dah bertahun kot xkontek. except for someone. tp tu pon selang bape bulan baru kontek balik.

haih. -.-"

teringin sebenarnya nak kontek kawan kawan lama. kawan masa senang and susah di kala diri ini tak taw apa apa. ya lah kan, baru dajah 5 6.
macam mana leh lost contek?? sebab aku pindah keluar dari langkawi time form one. and after that, aku penah balik once in a while. lepas tu g untuk holiday je. tp sangat lah sekejap masa yg ada dan xdpt jumpa diorang. dan sekarang no fon sumanya telah bertukar. how pathetic i am. tsk tsk.. :'(

dalam mimpi still boleh panggil lagi nama kawan aku. siap suruh dia add dlm facebook lagi. haha. tp yg lawaknya, diorang masih pakai baju sekolah darjah enam !!

lepas tu baru aku sedar yg aku sedang bermimpi. ish ish ish.
:))

guys ! miss you all. walaupon dh x pernah bertemu. maybe one fine day kita bakal bertemu.


*percaya pada takdir. :)



xpenah plak tgk cite friends. :)