Thursday, July 21, 2011

makanan makan

assalamualaikum~

okey rakan-rakan sekalian, hari ni teringin plak nak post entry pasal makanan. yela, asyikasyik pasal feeling lah, cinta lah, brokenhearted lah, hati bungabunga lah. bosan jugak kan kekadang tu. :)
hari ni saja gedikgedik nak tunjuk apa yang aku masak ! haha. gedik kan. *like i care :p
jeng..jeng..jeng...

gambar selepas di telan makanan itu. :P
ini dia ! haha.
yang tu ayam goreng. khas untuk aku sorang.
ikan kering wajib goreng kalau ada, untuk tokwan terhensem di dunia. :)) *bodekbodek.nanti dpt duit. kahkahkah.


ni dia ikan siakap masak-apa-pun-aku-tak-taw !
sedap oo. jgn pandang pada rupa. walaupun dia tak sehensem fahrin ahmad, tapi dia sedap. rupa tak menjamin apapa. haha. btw, resepi sendiri. hentam saja. janji ada rasa. ^^v

time memasak biasalah sambil dengar lagu. sambil nyanyi. bukak lagu volume semaksima yang boleh, sebab kalau duk goreng ikan xdengaq sepatah pon. so, wajib lah kena kuat volume tu. baru ada feeeelll nak memasak.

for every moment..we share togeth.....
adoi... together..

duk syok layan lagu moment by westlife, tibatiba terkena la pancaran matahari.eh..eh.. dak aih, terkena minyak goreng. panas la woi ! pastu mula keluarkan kata-kata yang sedap di dengar.haha
like...bodoh ! haha.. bukannya benda laen. hehe. normal lah tu kan.
bukannya nak sebut ALLAH dulu.
astaghfirullah~~ *gelenggelengkepala

oh ya, yg hijau tu kacang bendi/benji/lendir?? ah...aku tak taw nama sebenaq dia. :(
yang tu aku goreng saja. hehe. sebab aku suka macam tu.
btw, aku masak apa yang aku suka saja. kalau suruh aku masak yang aku tak suka like gulai or kari, urgh.. sampai kena rotan pon aku tak kan buat. hee~

sejak kemaren suka benor post 2 3 entry satu hari. banyak la pulak kan idea nak menulis. tp bila hati sebu, 2 3 bulan baru post satu entry ! :p

*bila menulis aku rasa hati aku tenang. jiwa marah pon dah jadi okey. :))

No comments: