Saturday, May 7, 2011

k.a.u

kau sayang aku x? - tanya si A

adala secubit garam dan gula - jawab si B

oo - tanda-tanda si A nak merajuk
then, tetiba si B cakap

' sebagaimana garam dan gula tu penting dalam hidup kita, begitulah pentingnya kau dalam hidup aku'.

persoalan pertama kat sini, penting ke gula dan garam tu dalam hidup kita?
kalau tanya aku, mmg la penting. milo 3 in 1 pon dah siap letak gula. sebab tu sedap je.

persoalan kedua plak, patutkah kita percaya apa yg si B tu cakap. kalau dia jenis yg playboy/girl, ssh jgak kan kita nk percaya. yalah, mesti dok terbayang dia cakap benda yang sama kat orang laen. huh! hangat je kan.

tapi, suma persoalan tu kita kena tanya diri sendiri sebelum kita tanya orang laen. sebab suma jawapan ada dalam diri kita. setiap perhubungan ada risikonya. ada baik dan ada buruknya.ada pro and con. :)

tetiba masuk bab relationship la plak kan. hai ezza syahida, tawu la dalam hati ada taman pon,cover la ckt. :p

well said, aku nak cakap pasal trustworthty sebenarnya.

TRUST

PERCAYA

BELIEVE

same meaning right.
bagi aku, once u break my trust for u, forever i'll never trust u. its so simple dear. semudah ABC and 123. maaf boleh dibeli tapi kepercayaan tak boleh. bagi la satu juta rupiah pon, mmg aku amik duit tu, tp aku tak boleh bg kepercayaan kt kau lagi.
senang kan. :)

No comments: