Thursday, May 19, 2011

the fourth one!

pabila perempuan itu membebel bukan tanda dia xsuka.tapi dia mahukan yg lebih baik dari anda.

eceh! ^^v

i love u damn much! saya bahagia dengan hidup sekarang.semoga kita kekal. :) andai kata kamu adalah jodoh ku, mari kita menjaganya.
hoho, i dun like this creepy sentence! geli doh. hehe.

but, one thing i like, is YOU!

adeh, this one is more creepy. seram~

haha.nampak sangat aku bukan jenis romantik-jiwang nih. bila dalam hati ada taman, maka we will have another poet in our country. kat sini la A. Samad Said kalah. :)

saya sayang awak. really.and i think this the first time.tipu la kalau aku cakap aku xpenah jatuh sayang kt orang laen kan. mestila penah.cuma this is different. maybe yg laen xtawu,aku ja yg tawu. so, nk explain tu mmg susah la.

enuff said, i love u and u love me!

aku rasa untuk pertama kali sepanjang aku pernah in relationship, this one i become more honest. seriusly, xpayah nk cover diri dengan plastik. i am me,u are u.

*seriusly, title doesn't have any connection with the post. :p

No comments: