Tuesday, May 24, 2011

another list. -.-

sejak dua menjak ni kisah cinta jadi topik hangat dipasaran. yeke peah?? tah2 aku je yg p baca entry cinta-cinta nih. ye dak peah?! tapi apa yg aku baca sumanya pasal break up.ha sudah, dah la hati ngh berbunga-bunga lagi, xkan nk baca sal break up plak kan.chillax la bro! tp baca tu ada baiknya jugak.sebab boleh imbas semula apa yg terjadi dua tiga tahun lepas dengan ex-ex yg ada.haha. ouh,stop it ezza! that was so stupid. :p


aku xnak elobarate pasal break up, tapi nk buat list-to-do la. haha. ezza,ezza, u r totally in this list-to-do mood. :)

several things to do before i get married. ewahh. sejak usia menginjak angka 21 ni, topik kawen ni selalu di bincangkan. dengan kawan-kawan sekatil seusia lagi la selalu. :) suka benor nmpaknya. biasalah, baru nk masuk alam dewasa.

1. nk berbakti kepada ibu dan ayah. sangat tipikal kan. tapi mmg lumrahlah kita nak berbakti kepada mak ayah. aku nk bagi duit dulu kt ibu ngn ayah,sebab dari umoq seminggu sampai la abih diploma aku ditanggung bersih oleh insan-insan mulia ini. :)

2. nak beli kereta. tapi rasanya, rumah dulu kot. hoho,sgt la bercita-cita tinggi. :D

3. dalam account kena ada beribu-ribu, baru boleh kawen.

tu je kot yg boleh aku pikir buat masa sekarang. memori cinta luka hilang di tengah jalan la.

list-to-do ni penting untuk aku! sebab dari sini la aku boleh aim apa yg aku perlu buat untuk hidup aku. kalau kalian rajin cam aku boleh la ikut jejak langkah pendek aku ni. hehe.


selamat semuanya~

No comments: