Saturday, October 8, 2011

patah tumbuh hilang berganti.

kenapa mesti hadir dalam diri ini bila aku dah selesa begini?
pelik, memang pelik. walau hanya tinggal secebis rasa 'itu' untuk dirinya, tapi ia tetap mengganggu jiwa.

kalau benar sayang, kenapa perlu ditinggalkan? baik tak payah mengaku diri menyayangi aku. aku tak perlu semua itu. kerna, hidup ku sudah lengkap. :)

walaupun tak mesej 24/7, tapi aku percaya dia. sebab aku kenal dia. tak payah la nak tanam rasa tak percaya tu antara aku dengan dia. tak baik burukkan orang lain.

.....

pelik betul la bekas girlfriend dia tu. kenapa pulak perlu kaitkan aku dalam hidup korang berdua? aku ni innocent taw x. hehe.
btw, aku dgn awek dia xpernah bersembang pon. walaupun dalam fb.*dia yg add, bkn aku ;)
dlm fb pon x bertegur sapa, inikan pula dalam dunia realiti. baru sem ni berjumpa itupun sebab sekelas. boleh dia cakap aku ni cakap yg teruk-teruk pasal ex boipren dia tu. ex dia tu ex aku jugak. hehe. kecik kan dunia. :p
yg si boipren mestila percaya si girlpren kan. aku ni plak makhluk asing yg jadi mangsa keadaan. ceh, tak guna betui.

bila aku taw cerita ni, tetiba aku rasa xmaw jadi orang baik. ;D haha. boleh ke gtu? sebab aku dengar, orang baik selalu di uji. haih~ sapalah aku nak menidakkan takdir ALLAH swt. :)

yang aku tak sangka, sekali pandang, memang minah tu nampak baik. tapi tak percaya la plak perangai gitu. maafkan aku sebab cerita yg buruk buruk pasal kau. kalau tak nak maafkan pon xpe jugak, sebab kau tak penah mintak maaf lagi bila guna nama aku tuk selamatkan diri. :)

sekian terima kasih. ;)

p/s: ilovehim just the way he is.memang aku suka diberi perhatian, tapi dia tawu nk handle.

peace.

2 comments:

ayuni said...

huhu,,mcm2 ragam kn.. sabo neh.. :)

ezza syahida said...

eh,eh,ayuni lah. hehe.
ye..sabo je la. ;)