Tuesday, April 19, 2011

.viva.

semua student AP sedang mengalami demam viva. suma jadi xwaras. haha. dulu, aku xtaw pon viva tu ap. kereta viva ke? haha. dulu sgtlah innocent kan. ;p time by time,year by year rupanya aku dah nk habis diploma. even baru diploma,at least aku boleh rasa jgak mcm mna perasaan nk habis study. best kan kawan2! and sedih jgak kan.

berbalik kepada topik kita, viva..aku akn present hari rabu.thats mean esok la. dan aku adalah candidate yg last. mksudnya petang la. cuak?? mestila ada. sapa yg xnervous. -.-
td baru je tgk shada present. so far, suma ok. baguslah untuk mereka kan. panel aku esok, dgr cerita agak cerewet. tp apakan daya, terima sj. (En. Rizaluddin & En. Nadzari) semoga sesi petang esok berjalan dgn lancar. amin.

tajuk viva aku Application of Lidar Imageru for Topographic Drawing. di sebabkan aku ni student remote sensing, so final year project kena la berkait dgn ap yg kami suma dah belajar. so far, remote sensing ni masih menarik minat aku lagi walaupon agak bosan. tp aku akan terus berusaha. ecehh. menyampah la plak. haha. konon bermotivasi sgt la.

thx for reading all~ :)

No comments: